lambermont.reismee.nl

De route

Als je op "kaart"klikt, zie je op de kaart onze route. Hoewel....als je kijkt dan gaan de lijnen heen en weer over zee. Zo bont maken we het natuurlijk niet. We gaan 1 keer de zee over en wel van Barcelona naar Genua. Om de reisroute wat duidelijker te maken staan hieronder de plaatsen waar we gaan kamperen onderweg met het aantal dagen dat we op een camping daar verblijven.

• 1. Beaurieux 1 nacht
  • 9. Coimbra 3 nachten
  • 10. Cascais (Lissabon) 5 nachten
  • 11. Beja 3 nachten
  • 12. Dos Hermanas, Sevilla 6 nachten
  • 13. Los Villares, Cordoba 5 nachten(26,27,28,29,30 juni)
  • 14. Arenas del Rey (Granada) 5 nachten(1,2,3,4,5 juli)
  • 15. Mesones - Molinicos – Albacete 3 nachten (6,7,8 juli)
  • 16. Bigastro (Alicante) (murcia) 3 nachten(9,10,11 juli)
  • 17. Valencia 3 nachten (12,13,14, juli)
  • 18. Caldes de Montbui (15,16, 17 juli s avonds vertrekken we met de boot naar Genua)
  • Vanaf hier gaat er wat veranderen, we laten t weten.
  • 19. Iseo (huwelijk E&Q,19 juli 10 nachten)
  • 21. Marzabotto (Bologna) 5 nachten
  • 22. Scarperia e San Piero (FI) 5 nachten
  • 23. PISA Italië 7 nachten
  • 24. Castiglione del Lago (PG) 5 nachten
  • 25. Bolsena (VT) 5 nachten
  • 26. Cecina Mare (LI) 2 nachten
  • 27. Salsomaggiore Terme 2 nachten
  • 29. Feriolo di Baveno 2 nachten

En dan is het 2 september en gaan we kijken hoe we richting huis gaan rijden. Is het mooi weer in Duitsland en België, dan gaan we daar nog n paar weken staan. Is het petweer daar maar goed in Italië, dan plakken we er nog een weekje Italië aan vast.

Eva Lambermont en wim cellarius

prachtig jongens; sportieve onderneming hoor; veel genoegen; heb veilig reizen; beste groet van ons.

Eva

Dat ziet er degelijk uit! Hebben jullie al die campings gereserveerd? Wat een avontuur! Goede reis en hartelijke groet!

Dorothé Mom

Goede reis en veel plezier!

Wilmy

Dat gaat een prachtige reis worden geniet ervan
Lfs Wilmy

Debby

We gaan jullie missen in de buurt. Maar jullie hebben gelijk en het ziet er geweldig uit, vele mooie plekjes overal, ga er samen heerlijk van genieten.

Jannie

Fijne vakantie en geniet ervan samen

Dorine

Dat beloofd een prachtige ervaring te worden.
Fijn dat we van hieruit "mee" kunnen reizen.
Veel plezier voor nu met de voorbereidingen!!

Marjan

Dat is een gedegen voorbereiding, zeg! Geniet ervan en tot ziens in Iseo. ?‍♀️??‍♂️?

Rita

Wat knap. N hele onderneming. Geniet van elkaars gezelschap en kom gezond weer thuis

Erica

Mooie reis. Geniet ervan! ?

Gini

Goede reis zal jullie missen
Veilige K.M.

Jeanne

Mooie reis, veel plezier samen?

Annie Alofs

Mooie reis zeg een hele onderneming.
Geniet ervan met volle teugen.
Heel veel plezier samen. Dat gaan jullie wel lukken. Veilig en gezond weer thuis. Groetjes Chris en Annie

Sas

Erg leuk om te zien wat jullie gaan doen.Mart en ik wensen jullie veel lol liefs gezondheid en geluk. Dikke knuffels voor onderweg groetjes Sas en Mart.

Alie

Ik zie wel een kaart maar niet jullie route. Heb je een tip voor mij?

Mustafa

Goede reis en veel pleziexxx

Eva en Wim

Wat een indrukwekend programma , hier heeft wel degelijk de manager gesproken. Succes met de uigvierinfva de,'s planning, en anders gewoon schakelen en aanpassen. Geweldig allemaal. Succes en beste groet.

Marie Pauline

Zie dat mijn eerdere bericht niet aangekomen is. Geniet van jouw reisverhalen Marieke. Hebben elkaar bijna getroffen in Portugal. Zou bizar geweest zijn. Wij zijn tot en met zondag in luz dihtbij Lagos. Vliegen maandagochtend terug. Jan en Maayke en de kinderen zijn ook in de buurt. Ondernemen leuke dingen samen en ieder apart. Is genieten. Jullie nog een mooie reis verder en zal de verhalen met plezier blijven lezen.

Marjan

Tjonge, jullie zijn goed voorbereid zeg! Knap!

Tanneke

Wij zijn zelf net terug van ruim 6 weken Italië. Jullie maken een ontzettend mooie reis. Vele plekken zijn wij ook geweest. Ik zie net jullie reisplannen voor Italië. Mooi echter realiseer je dat het in deze tijd en dan met name in Augustus kokend druk is in Italië. Zeker Toscane. Hele mooie regio, maar helaas heel toeristisch. Indien je een slternstief zou willen dan kan ik je de regio Le Marche aanraden. Daar is het uiteraard ook in Augustus druk, dan is heel Italië met vakantie, echter lang zo toeristisch niet als Toscane en Umbrië. Het ligt exact t.o Toscane aan de Adriatische kant. Hele mooie natuurgebieden oa Nationaal Park Monte Sibillini. Ascoli Piceno is een heel mooie middeleeuwse stadje en er zijn talloze middeleeuwse dorpjes. Egen is heerlijk en prijzen zijn nog voordelig. Voor campings in Le Marche kan je evt kijken op kleinecampingsitalie.eu
Niet iedere camping heeft caravanplekken, maar je vindt vast wel wat. Deze info is voor evetueeld een plan B. Mooie reis verder. Groeten Tanneke & Dominique