lambermont.reismee.nl

De allerlaatste……

Lieve lezers en lezeressen. Om even te wennen aan het niet meer dagelijks een verhaal, schrijf ik vandaag toch nog een heel kort stukje.

We zijn weer ‘geland’. Maar nog niet gewend. Wat is een huis groot. En wat moet er veel gebeuren om alles weer “normaal” te laten functioneren. Caravan leeghalen, wassen draaien, spullen opruimen, tuin opruimen, noem maar op.

En natuurlijk naar Janneke en naar oma. Dan ben je behoorlijk druk en we zijn nog lang niet klaar.

En wat is het uiteindelijk snel voorbij gegaan. 3,5 maand klinkt lang maar is helaas zo voorbij.
We willen bij leven en welzijn volgend jaar wederom op een soortgelijke vakantie te gaan. Waarschijnlijk Frankrijk bekijken en dan naar Italië. Vanzelfsprekend maken we dan weer een blog.

Wij willen nogmaals iedereen bedanken die reacties hebben gegeven op onze blog of die ons per Whatsapp welkom thuis wensten. Wij vonden het leuk om al die reacties te lezen.

Gegroet allemaal!

Marieke en Herman

Janneke hofstra

Het klinkt allemaal goed dat jullie misschien volgend jaar opnieuw naar Frankrijk of naar Italië gaat reizen. Denken jullie maar goed over na.

Eva en Wim

Dank voor dit verslag, wees gerust, de sleur van de huishouding zal heus snel wennen. Succes met het maken van plannen, in gezondheid. Go strong together.

Debby

Het is ook altijd fijn om weer thuis te zijn, super dat jullie samen zo'n mooie tijd gehad hebben.

marja en henk

Alles gelezen, vaak voor het slapen gaan. We kenden jullie humor, opgeruimde stemmingen en alle lol allang, maar dit totaalverhaal van 3,5 maand overtreft alles! We hebben er zo van genoten. Tot gauw!

Alie

Dank voor alles wat we mochten meebeleven

Rita r

Ik heb versteld gestaan hoe jij schrijft. Altijd positief en Grappig. Dank julli wel. Liefs Theo en Rita.

Marjan

Fijn om jullie gevolgd te hebben tijdens jullie grote avontuur!
Ook fijn dat jullie weer veilig thuis zijn
xxx