lambermont.reismee.nl

Lieve Herman.

Lieve Herman.

Enkele weken voordat we aan onze reis zouden beginnen raakte ik op 'n nacht in bed even heftig in paniek! O mijn hemel, hoe moest dat nou toch allemaal. Zou het ons wel lukken, die vreemde landen, het onbekende en....... "stop Marie" zei ik tegen mezelf. "Natuurlijk kunnen we dit, ik ging ooit in mijn eentje fietstrektochten maken met 'n tentje. In mijn uppie. Dus.... Stop met deze onzin".

Vervolgens heb ik me nergens meer zorgen over gemaakt, maar genoten van de voorpret. En reken maar dat die er was.
Ja, ik vond het vreselijk moeilijk om Janneke achter te laten. Maar Sebas en Nien namen mijn zorgen over en ik wist zeker dat dit goed zat. En ja, onze mama. Zou ik haar nog terugzien of zou ze tijdens onze reis het leven loslaten? En onze Miloutje, oh wat is het leukzo'n kleinkind van dichtbij groot te zien worden, ik zou datzomissen... Eigenlijk zou ik alle kinderen, vrienden, het dorp, de lieve mensen om ons heen missen. Maar..... Het avontuur riep en trok aan me.... Tja, dat zit nou eenmaal in mijn aard.

Waar ik geen moment aan heb getwijfeld, nog geen seconde, is of het tussen jou en mij goed zou gaan. Dit stond voor mij als een paal boven water. Daar kreeg ik namelijk wel vragen over.
En daar gingen we op26 mei''s morgens. Alie en Bas en Nien kwamen ons uitzwaaien. Daar gingen we.Mensenlief wat 'n avontuur.

Het was GEWELDIG... Wat hebben we genoten. Wat hebben we gelachen. Wat hebben we veel gezien. De zon, de temperaturen, het buiten leven op campings, de steden, natuurparken, stranden.
Geen seconde spijt heb ik gevoeld tijdens de hele reis. Het was genieten van het begin tot het eind.

En als je dan als stelzodicht op elkaar leeft, groei je alleen maar verder naar elkaar toe. Je lijkt samen te vergroeien.

Mijn cadeau aan jou is, dat ik onze hele reisblog in een boek laat afdrukken.Zokunnen we later, als reizen niet meer tot de mogelijkheden behoort, samen (of alleen) nog vaak genieten van deze reis. Jij hebt maandenlang lang internet afgestruind om mooie campings op te duiken voor ons. Je bent hierin fantastisch geslaagd. Dankjewel.

Herman, jij bent de liefde van mijn leven. Ik vond het geweldig om dit avontuur samen met jou te beleven. Ik hou van jou.
Speciaal voor jou staat er bij "video's" het lied van Maan: ik heb je lief.


(lees ook het weer thuis verhaal dat hierna staat)

Reacties

Reacties

Eva en Wim

Wat een prachtig en emotioneel gedragen verhaal. Perfect om dit allemaal zo te hebben ervaren. Een blijvende verrijking van jullie leven. Mooier kan het toch niet zijn. Nog vele gezonde jaren samen en met al jullie dierbaren. Beste groet.

Mien

Wat een mooi verhaal en.helemaal waar wat hebben jullie veel gezien en beleeft het was.leuk om jullie te volgen ik heb er van genoten en die prachtige foto's die ik aan mama kon laten zien

Debby

Mooie woorden en fijn dat het allemaal zo is en kan.

Groetjes!

Marjan

Prachtig Marieke! Heel mooi verwoord en heel fijn om te lezen. Welkom thuis!

Regina

Mooie woorden nog mooier dat jullie weer veilig thuis zijn
Zie je snel Gini

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!