lambermont.reismee.nl

We tellen af.

Het grote inpakken is begonnen. Gisterenavond hebben we de caravan opgehaald. Vandaag konden we dus beginnen met kleding en allerlei (volgens ons) noodzakelijke spullen en troepjes naar beneden te slepen. Een prachtige vervanging van een fitnessabonnement. Bukken, slepen, traplopen, rekken en strekken... En niet allen kleding en troepjes, ook de halve kelderkast gaat mee. Alles gecontroleerd op datum en wat op moet gaat mee. Daarnaast natuurlijk levensmiddelen die glutenvrij zijn en die gewoon lekker zijn.

Herman is bij de kapper langsgeweest, dus gaat niet met een "mijn-vrouw-hanteerde-de-schaar-tijdens-corona" hoofd op reis. Ik ga zaterdagochtend en dan hoop ik er tijdens t huwelijk van E en Q nog redelijk uit te zien. Afgelopen zaterdag hebben we afscheid genomen van Janneke en Mustafa. 4 maanden elkaar niet zien is best moeilijk. Morgen naar Amsterdam om afscheid te nemen van onze moeder. Ze is 97 en wordt 1 september 98.dit jaar zullen wij daar niet bij zijn.

Bea

Leuk om jullie zo te volgen, zijn we er zelf ook een beetje bij.
We wensen jullie een hele goede en voorspoedige reis en vooral heel veel genieten!
Tot het volgende verslag ?

Mien

Jullie zijn goed bezig toch wel spannend zo lang weg hoop.dat alles mee zit en wij wensen jullie mooie en fijne vakantie toe en leuk huwelijks feest

Janneke hofstra

Ik vond het jullie heel dapper dat jullie op caravan alles netjes ingepakt en klaar maken en...eten klaar zetten.. Het tijd gaat snel

Victor & Cindy

We kijken er naar uit jullie avonturen van hier uit mee te mogen volgen ! Veel plezier gewenst ! ?

Marjan

Wat schrijf je lekker soepel, Marieke. Leuk om je verhaal te lezen.