lambermont.reismee.nl

Een rijstverslag.

Om 10.20 uur vertrokken we vanmorgen. Bas en Nien kwamen nog even dagknuffelen en Alie kwam ons uitzwaaien. Reeds voor Maastricht mochten we in de 1ste file staan. Maar aangezien we 3,5 maand niets moeten, ging dat geheel aan ons voorbij. Op een gegeven moment waren we aan koffie en brood toe, dus hebben we onszelf op een rustige plek neergezet. En toen... Herman stapte de caravan in om iets te pakken en zag dat er (Joost mag weten waar vandaan) een nieuw pak rijst midden in de caravan lag. Uiteraard opengescheurd. Ongeveer 5 cm rijst lag door de caravan heen. Wie van jullie het juiste aantal rijstkorrels raadt dat er in die 5 cm zat, krijgt een pak rijst cadeau als we terugkomen. Kanonnen! Wat een ongelooflijke bende is dat. Gelukkig droog spul, dus vrij makkelijk opgeveegd. Daarna onze weg vervolgd over de vaak buitengewoon slechte wegen van België. Ja, ook door plaatsjes gereden waar kasseien lagen.... Onze auto is topzwaar en de caravan is gevuld met wat er maximaal in mag, dus we kregen het er spaans benauwd van.

Onze eerste camping is heel rustig, maar we betwijfelen of er ergens warm water uit een kraan komt. Enfin, ik ga maar een wat aan t eten doen.

mustafa

Hai marieke en herman. Veel plezier in Frankrijk. En eetsmakkelijk en drinken.

Gr.mus en janneke

Janneke hofstra

Zijn jullie in België? Of in Frankrijk? Mustafa en ik snappen niet zo goed waar jullie nu in caravan zitten?

Vivian

Nou, wat gezellig met jullie reis. En de reis. :D

Romy

Genietse! ☀️?

Mien

Rijst brengt geluk veel plezier

Debby

Goede reis en op naar beter weer in Frankrijk!

Yvonne & Hendri

Veel plezier. Doe niets wat wij ook niet zouden doen. Geniet er van.

Regina

beter rijst dan suiker!!!

Alie Verbaas

Goed vruchtbaar begin van jullie avonturenreis.

Je Moeder zit naast me

Hallo kinderen wees voorzichtig en geniet volop
Groetjes Mama en Gini

Loes

Rijst neem uitstekend vocht op. Laten liggen als vochtvreter?