lambermont.reismee.nl

Camping geopend vanaf 20 juni....

Vandaag340km gereden. Grotendeels reden we over n zeer goede snelweg (richting Bordeaux). Toen we bij de camping kwamen in Chateau-Larcher, bleek deze pas half juni open te gaan. Om daar nu dik 14 dagen voor de poort te gaan staan om vervolgens 1 nachtje daar te kamperen was teveel gevraagd van ons. Lang leve internet dus. Na een half uurtje extra rijden, scheeltmorgenweer n stukje, vonden we een lel van een "pretcamping".
Morgenrijden we door tot de Pyreneeën en daar blijven we 2 nachten. Even 1 rustdag voor de chauffeur.

Sas

Zo dat was weer een drukke dag met hindernissen voor jullie. Erg leuk trouwens dat het mijn lampje mee op reis is. Groetjes Sas en mart

Janneke hofstra

Gelukkig dat jullie daar veilig aangekomen en jullie kunnen daar ook ff gerust kijken. Maar wel lang rijden. De chauffeur Herman doet ook goed hé?

Mustafa

Hai marieke. Wat vervelend dat daar camping gesloten en pas half juni weer open. Pfff. Maar nu hebben jullie grote camping gevonden. Met groot zwembad. Bos. Enz. Leuk. Hoe lang blijven jullie daar. 1 dag of meer. Of gaat jullie morgen verder rijden ergens anders camping of zo. Heeft jullie daar ook wifi en internet. Makkelijk. Succes verder en fijne avond verder. Gr.nus en janneke

Mien

Jullie hebben een hele rit gedaan dan is her ook lekker zo een rust dag voor herman en dan kan jij aan de bak wasjes doen welterusten voor straks slaap lekker heel veel lieve groetjes van ons voor jullie

Alie

Elke dag een andere verrassing. Planning dus maar soepel aanpassen..