lambermont.reismee.nl

Rustdag

Vandaag een rustdag. We gingen boodschappen doen op de camping, maar maakten rechtsomkeer toen we de half verotte groenten en de exorbitante bijbehorende prijzen zagen.... 5,50 euro voor n zakje sla... Laat maar zitten, we eten wel gras. Dus in de auto naar t dorpje Leon gereden, km of 10. Daar was n prachtige supermarkt. Later op de dag n lekkere wandeling gemaakt en na het eten nog even naar het strand gelopen. Vanaf t strand zagen we de Pyreneeën liggen waar we morgen doorheen rijden.

Mien

Dat is niet normaal die.prijs gelukkig dat jullie dicht bij een.dorpje zitten was alles zo duur daar

Eva en wim

Geniet en ga zo door, dan komen jullie er wel. Prachtige ervaringen. Go strong together.

Rita r

€5.50 voor verrotte sla. Ze durven wel. Wel handig dat je de caravan effe er af kunt koppelen. Waait het niet. Daar heb ik zo’n schurf aan. Fijn dat t goed gaat. Zijn jullie al n beetje los van de sores thuis!!heel veel liefs van n hard werkend meisje.

Regina

Ja we hebben het niet zo slecht in ons koude kikkerlandje
Maar geniet nu van alles ga vanmiddag naar je Ma Foto,s laten zien en de reis verslagen samen lezen

Ans Rikken

Mooi om mee te lezen wat jullie al actief zijn geweest en kilometers hebben afgelegd.
Op naar morgen zal vast en zeker weer een mooi verhaal worden.

Marjan

Wat leuk om al je verhalen te lezen!