lambermont.reismee.nl

Superchauffeur

Vanmorgen rond half 11 vertrokken richting Donostia-St. Sebastian in Spanje. Onderweg n paar winkels aangedaan. Dat kastje achter de voorruit voor de tolwegen in alle landen waar we komen, is ideaal. Nergens in n wachtrij hoeven staan. Het was schitterend weer en de reis verliep voorspoedig. We rijden op de tom-tom en hawel, deze stuurde ons fijn St. Sebastian in! Tot zover, was niet echt leuk, lukte het prima. Totdat we (via de stad) in smalle straatjes en uiteindeindelijk op een steeds smaller wordende bergweg werden gestuurd. Ja, redelijk stijl omhoog en ik was druk met bidden dat er geen tegenligger aankwam. De bermen waren namelijk diepe, heeeeele diepe, geulen... Op een gegeven moment werd de weg te smal..... Achteruit rijden was geen optie, vooruit evenmin. Schuin voor ons stond n huis aan de kant van de weg met n stuk grond dat schuin omhoog liep. Hoe Herman t voor elkaar kreeg, hij wist de wagen met caravan te keren. Even was ik bang dat de boel zou afbreken, maar dat is niet gebeurd. Terug in San Sebastian hebben we de navigatie op de telefoon erbij gepakt. En zo kon t gebeuren dat we nu boven op n berg op n camping staan met onder ons de golf van Biskaje en San Sebastian. We hadden een enorme berg geluk vanmiddag.

Mien

Dat was best en eng rit dat laatse stuk maar wat.geweldig van herman dat hij dat voor elkaar kreeg dus jij hoeft niet bang te zijn

Sas

Fijn dat het geluk met jullie mee is. Goed te horen dat jullie weer veilig op de nieuwe plek zijn gekomen.dikke knuffel en op naar het volgende avontuur liefs Sas en Mart

Eva en Wim

Wat een avontuur en goede rijervaring stevig in de opbouw

Mustafa

Wat een avontuur en goede rijerervaring van herm

Mustafa

Wat een avontuur en goede rijerevaring van herman. Veel plezier in zuid Frankrijk.

Marieke den H.

Ik geniet van jouw reisverslag! Goede reis verder! Gr.

Marieke

Goed van jou Herman, boelkloedig ??

Rita r

Dat bidden heeft vast geholpen. Alleen met de auto is het daar al n ramp. Ikzelf heb ook in Spanje gereden op de smalle wegen steil omhoog. Maar MET de caravan eraan? Petje af.

Alie

Misschien toch ook maar een landkaart bij de hand houden?
Zo blindelings vertrouwen op de “goede gids in de wolken” is een geloofsbedreiging.
Wij reden ooit zo’n kleine Erica combinatie en dan kon je je wel wat bergweggetjes permitteren. Hebben jullie genoten van de Pyrameeën?
Aan de Golf van Biscaje zijn we indertijd bijna weggestormd.

Marja

Gaf maandag een workshop in Middelburg en sta morgen met ons spel op een congres met stand in Veenendaal dus veel rust is er niet Ertussen ook de begrafenis van mijn jeugdliefde...
Kortom ik lees wat jullie doen maar
Ga zelf geen berichten toevoegen bij jullie volgers.....
Geniet en tot later dus!!!

Regina

Ja ik ken deze weggetjes het is eng als je naast de chauffeur zit met gekromde tenen maar hij het stuur in handen en vertrouw op hem maar ik begrijp het wel
wist niet dat jouw smeekbede naar boven zou helpen
Maar geniet ,ga de foto,s aan je Ma laten zien daar geniet ze van,good luck Knuffels voor jullie

Gijs en Kim

Hup Herman! Heel knap gedaan en lekker genieten van de prachtige plek!

Marjan

Jeetje zeg, kromme tenen bij het lezen alleen al! Pfffffff……