lambermont.reismee.nl

Opgehokt

Tja, wat doet een mens zoal op zo’n verplichte ophokdag. Wij niet veel in ieder geval. Rustig opstaan, vooral niet haasten. Kalm ontbijten in de schaduw. De dagelijkse opruimdingetjes en daarna naar de supermarkt op 5 min lopen afstand om wat groenten en vlees voor vanavond te kopen. Het fruit is hier wel veel lekkerder dan in Nederland. De mango’s ? zijn heerlijk. Die zijn in Nederland vaak te onrijp en dus ook hard. De aardbeien ? zijn veel zoeter. Wel lijkt de verkeerde kassa te kiezen en n zeurklant voor ons te hebben ons karma te zijn... Geweldig. Toen zijn we maar eens gaan nadenken over hoe de reis verder in te vullen. Wanneer de auto vrijdag weer gerepareerd is, kunnen we zaterdag verder. En wanneer we dan niet meer naar Lissabon gaan, dan zijn we min of meer weer op schema. Maar als die pas maandag klaar is wordt het anders. We wachten rustig af.

Na uitgebreid met de buurman gepraat te hebben over tolwegen, campers vs caravans, en noem maar op heeft Marieke voor de lunch wraps en fruit klaargemaakt. En daarna heeft Marieke een steen beschilderd. Hij moet ergens bij de foto’s staan. En toen maar onze dagelijkse gang naar het zwembad ondernomen. Het is gelukkig wel minder heet dan gisteren.

Eva en Wim

Dank voor uitgebalanceerde verhaal van gedrag en belevenissen. Een echte rustdag, absoluut, laat staan het schilderwerk. Geniet en alkes zal op zijn pootjes terecht komen. Zeker en vast.

Mien

Lekker rustdag ik heb de beschilderd steen gezien heel mooi

Rita r

Relex. Relex. Is n keer goed voor jullie. Er is moed voor nodig niet te MOETEN. Kom je mooi op andere gedachten. Heel veel rustige dagen. Dat hoop ik voor jullie. Liefs