lambermont.reismee.nl

Koninklijk paleis Alcazar

Om half 12 vanmorgen mochten we het koninklijk paleis, Alcazar, in. Nog afgezien van het feit dat het bijzonder groot is, ziet het er prachtig uit. De meeste wanden zijn betegeld met geglazuurde tegels die in 1700 zijn gemaakt. De plafonds zijn van hout en prachtig bewerkt. De vloeren zijn van marmer of van geglazuurde stenen. Wij vonden het een buitengewoon mooi gebouw. Bij bet paleis hoort uiteraard een paleistuin. Ook daar weer veel geglazuurde tegels en mozaieken. Overal liepen pauwen en eenden met hun jongen. Duidelijk dat de beestjes aan mensen gewend waren, want ze liepen niet weg.
Omdat ik vannacht slecht geslapen had en ontzettend moe was, zijn we verder nergens gaan kijken. Maar op weg naar de auto liepen we langs een sushirestaurant. En jawel, daar hadden ze ook het een en ander glutenvrij. We zijn dus op dat terrasje neergestreken en hebben een schaaltje sushi besteld. Dat was een succes.

Daarna op weg naar de caravan, maar eerst even bij de giga Carefour langs. Ligt hier vlakbij, om de hoek... Net als die Lidl van gisteren weet je wel? Deze keer zweeg ik over hoe te rijden, ik hield t bij aanwijzen. Maar goed, we vonden de ingang en waren verbijsterd over de enorme hoeveelheid en vooral de enorme diversiteit van goederen die ze verkochten. Tot babyjurkjes aan toe?. Ja, we gingen voor de bijl, allebei een jurkje voor Milou uitgezocht.

Daarna naar de caravan waar ik eerst een tijdje heb geslapen. Inmiddels is het 5 over half 9.we hebben na t eten nog even de bedden verschoond en hopen die zooi zo in de droger te kunnen kieperen. Dan nog even n kledingwas doen en dan houden we morgen een luierdag.
Neeeee! Daarmee bedoel ik dat we gewoon niets doen morgen.

Alie

Je hebt ons weer mee laten genieten van een heel mooie ervaring.
Ik heb zeer veel respect voor jullie dappere doorzetten ondanks alles.

Mien

Ja toch weer vermoedende dag en zeker als je slecht heb geslapen maar wel mooie dingen gezien lekker morgen een luie dag even bijkomen van vandaag je moet toch veel verwerken

Eva en wim

Hallo Marieke en Herman, wat houden jullie er de benen sterk onder, maar ja, plezier en passie maken veel mogelijk. De harmonie in jullie belevenissen voert de boventoon hetgeen blijkt uit jullie passende kleding zo optimaal afgestemd op alle kleuren van het pleisterwerk. Rust lekker uit vandaag, maar gaat dat echt lukken? Geniet.