lambermont.reismee.nl

Niets doen

Vandaag valt er niets, te vertellen... Nou, zoveel niets natuurlijk ook weer niet. We hielden een "rustdag" en gingen dus boodschappen doen. Omdat Herman erg veel last heeft van zijn rug, zijn we een beddenzaak ingegaan om te kijken of ze ook toppers verkochten. Jawel, maar niet een maat 0,80 cm bij 1,90 m. Daarbij hield het topper verhaal op en smeer ik dapper verder op het ruggetje van Herman.
Op naar de Carrefour. Inmiddels beginnen we liefdevolle relatie te krijgen met deze winkel. Omdat we morgen naar een camping 45 minuten rijden van Granada gaan (voor 5 dagen), wilden we voor 4 dagen eten in de hut hebben. Bij die camping zit nergens n Lidl of Carrefour.
Toen we opstonden vanmorgen was t 10 uur, toen we terug waren van het boodschapperen was t 3 uur. Tijd voor de lunch dus. Inmiddels houden we Spaanse etenstijden aan. Na de lunch waren we heftig aan een dutje toe(34 graden hier boven) en zo tegen 5 uur hebben we onze sportieve prestatie geleverd in het zwembad. Die prestatie bestaat niet uit baantjes trekken, maar jezelf in 1 keer onderdompelen....
Na t zwemmen gedoucht en met wat tapas en een drankje gaan zitten. Half 9 gegeten en nu zitten we aan de thee en zit Herman even op internet iets te doen.

Mien

Wat vervelend voor herman dat hij last van zijn rug heb maar gelukkig heb hij een goede verpleegsters bij hem en morgen niet zover rijden

Alie

Lekker lummelen en lekker smullen, dat maakt ook deze vakantiedag wel weer een beetje feestdag.

Eva en wim

De dag weer plezierig en nuttig ingevuld, geheel alles aangepast aan de omstandidheden. Jammer Herman die rugpijn, we hopen dat de behandelingen effect hebben en wensen je snel beterschap.. We weten dat zulke pijnen niet zomaar weggaan. blijf moedig.

Karin en Ad

Ik zal je wat reiki sturen Herman!?

Theo

Die ruggen op vakantie.
Mij helpt elke dag oefeningen doen en regelmatig , om het uur, een wandelingetje, rekken strekken enzovoort.
Succes en nog veel plezier