lambermont.reismee.nl

Campingdagje

Vandaag een campingdagje. De bedden verschoond en, oh wat fijn, beide wasmachines waren vrij. Dus alle witte was kon tegelijk gewassen worden. Dat duurt hooguit 45 minuten met n campingmachine, dus (met t drogen erbij) na bijna 2 uur lag t overgrote deel alweer schoon in de kast. Ondertussen vermaakten wij ons met wat poetsen en koffiedrinken. Daarna boodschappen doen. Ik dacht dat we morgen richting Murcia gingen, maar we gaan naar Rio Munde. De camping ligt op de rand van een natuurgebied. 1 keer raden wat we donderdag gaan doen!

Dat boodschappen doen hier kost bijna 2,5 uur. Dit omdat t zeker 3 kwartier rijden is naar de Carrefour en daar aangekomen zoeken we ons kleurenblind naar glutenvrije producten. Maar in Albacete zitten we 100 km van de super af, dus we moesten inslaan.

Na de boodschappen heb ik een lekkere salade als lunch gemaakt en vervolgens zijn we aan onze siësta begonnen.

Tegen 5 uur werden we wakker en hebben we ons, dodelijk vermoeid van deze dag, naar het zwembad gesleept. Het is nu half 8. We zitten met wat tapas en n drankje uit te hijgen van deze vermoeiende dag. We gaan onze moeder even bellen en dan ga ik koken. Van de gratis tomaten van gisteren maak ik een spagettisaus voor 2 dagen. En daarbij een komkommersalade. Trek? Kom gerust langs om aan te schuiven.


Reacties

Reacties

Eva en Wim

Wat een belevenissen weer alhoewel een dag rond de camping, buiten de csrrefour dan. Wstcern heerlijkheid om de was alweer kant en.klaar in de kast te hebben gekregen. Efficiënt huishouden. Mooizo.

Mien

Toch een druk dagje dek te tafel maar we komen er aan hahaha fijne avond en later slaap.lekker en morgen goede reis

Alie

Zou die Spaanse krijg tomaten best willen komen proeven ,maar ik zit in de trein en die rijdt nu de verkeerde kant op.Eet alles dus maar lekker zelf op, heb je wel verdiend na al dat gezwoeg.
Ik ging naar Dordt om mijn broer te feliciteren met zijn 85e verjaardag.
We zijn in het Dordts museum beland en zagen de tentoonstelling Wanderlust.
Wel die lust gaat bij mij ook nooit over, denk Ik.

Rita r

Wat n dag. Alleen de namiddag al. Dodelijk vermoeiend. Wel fijn als jullie dat ook al kunnen. Heel belangrijk. Liefs.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!