lambermont.reismee.nl

Lummeldag en hondengeschal.

Het was een luierdag vandaag. Na, de normale huishoudelijke klusjes hebben we eerst een tijd met "Herr Heinzelman" staan praten, een van de medegasten die vandaag al met zijn gezin naar Valencia vertrok. Uiteraard heette de man niet Herr Heinzelman! Daarna zijn we afgedaald naar t dorpje voor n paar boodschappen, en om ons geestelijk voor te bereiden dat we dat stuk morgen met de caravan mogen doen???.
Dit alles had zoveel energie van ons gevergd dat we daarna koffie gedronken hebben, ik heb zitten breien en geluncht hebben, waarna ik aan mijn siësta ben begonnen. Het een nog uitputtender dan t ander.
Na het schoonheidsslaapje zijn we naar t zwembad gesjokt, hebben onszelf daar op ijs en n cappucino getracteerd en onze sportieve prestraties in het zwembad geleverd. Die waren niet gering en het was er razend druk, zie foto.

Om half 8 zijn we al gaan eten (een bonensalade met restant vlees), en nu zitten we buiten adem van onze activiteiten aan de thee met n stukje chocola. Ik brei een sok en Herman houdt de omgeving in de gaten om commentaar te leveren.

O ja, vannacht! Buiten de camping hebben veel mensen hier blijkbaar een hond. Deze laten ze 's nachts buiten.... Net zoals in Roemenië. En als er 1 hond gaat blaffen..... antwoordt de rest?

Morgen staan we op tijd op omdat we 300 km naar Valencia voor de boeg hebben. Over de eerste 20 km doen we minstens 1 uur....Maar in Valencia wacht ons een camping aan het strand met zwembad en.... wasmachines?.

Oh, enne.... die honden zijn nu al massaal aan t blaffen. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk wachten tot t nacht is.

Wilmy

Schrok even van de luier dag.....
OMG zijn ze ook nog in continent geworden

Eva en wim

Een lummeldag, onder hondergeschal, toch een prestatie van formaat om een sok te kunnen afbreien , dan ook nog in die hitte, goed voor de winter. Goede reis morgen en geniet van de mooie vooruitzichten en fantastische camping.

Alie

Zo is het wel vol te houden.
Nog ff wat oordopjes misschien?
Kom veilig weg daar …op naar het volgende avontuur.

Marjan

Heerlijke tongue-in-cheeck-humor. Moest er echt om grinniken! ?