lambermont.reismee.nl

Badmuts verplicht.

We leven nog hoor. Na de agressieve Marokkaan van gisterenavond(lees ons vorige verslag) en de nachtelijke rit vanuit t schip langs Genua en Milaan, hebben we prima geslapen. Op de parkeerplaats tegenover de camping, want je kunt moeilijk om half 4 's nachts je caravan daar neerzetten. Om 9 uur werden we wakker. Aangekleed en toen ingecheckt. Pas nadat we de sleurhut op zijn plek hadden gezet zijn we gaan ontbijten.
En na die activiteiten waren we zo warm dat we eerst t zwembad ingedoken zijn. En waar ligt t zwembad??? Tegenover onze plek!
1 minpuntje: je ben verplicht n badmuts op te zetten. En Herman heeft een dusdanig grote "entree" (dat zei mijn oma altijd) dat die badmuts zo ongeveer zijn hersenen uit zijn hoofd duwen. Ik heb alvoorgestelddat hij gewoon gesluierd gaat. En dan niet in burkini maar heel modern in monokini....

Vanmiddag zijn we naar Brescia gereden naar een Carglass. De eigenaar sprak geen engels, maar een toevallige klant wel. En deze mevrouw heeft als tolk gefungeerd zodat we alles goed konden regelen. Donderdag a. s. wordt de auto van een nieuw raampje voorzien. Daarnaast wist die mevrouw leuke dingen om te gaan doen in de omgeving.

Naast t zwembad (ja, dat bad dat tegenover ons ligt) zit n soort van bar/restaurantje.... Met een geluidsinstallatie waar nu dus muziek uit schalt. Veel mensen vinden dat leuk... Maar morgenochtend, om 7 uur, ga ik luid zingend over de camping. Bij nacht 'n man bij dag 'n man tenslotte.

Eva en wim

alweer aardig ingeburgerd in dit nieuwe land, practisch. Mooi dat ook het raampje weer kan worden gemaakt. Voorts spreekt het aan dat je reeds een titel voor je levensgezang hebt bedacht. Geweldig om dat dag en nacht te kunnen uitschreeuwen: een man bij dag en een man bij nacht. Houden zo zou ik zeggen. Geniet, en blijf ook zingen.

Alie

He, he, aangeland in Italië.
Wat een reis avonturen.
Maar: hebben jullie toch ook nog een beetje kunnen genieten vanDE MIDDELLANDSE ZEE.

Tanneke

Wat een avonturen toch. En ja die Italiaanse campings dat kan een dingetje zijn met hun geluidsinstallaties. Animatie moet er zijn en liefst zo hard mogelijk. En de tv’s in de restaurants is ook een verhaal apart. Allemaal onderdeel van de cultuur. Maak er maar een mooi lied van morgenochtend. Wie weet krijg je nog bijval. Veel plezier verder