lambermont.reismee.nl

Zij lopen de 4 daagse, steunbetuiging aan Ad en Karin

In de vroege ochtend zijn Ad en Karin (onze neef en nicht) begonnen aan de 4 daagse.

Onze dag begon na n goede nachtrust. Na de huishoudelijke klusjes zijn we het terrein gaan verkennen. We zijn ook t terrein van t aanleunende hotel gaan bekijken, waar onze Viv en Nick komende zondag voor n paar nachten logeren met Milou. Het hotel heeft n heel groot zwembad maar...... Er staat geen enkele parasol en ligt in de brandende zon. Dan hebben wij t op de camping beter voor elkaar: het zwembad ligt schuin tegenover de caravan. Na t zwemmen lopen we 10 m en zitten dan op onze luie stoeltjes lekker in de schaduw.
We hebben gevraagd of t hotel glutenvrij eten kan klaarmaken, maar t antwoord was nee. Dus daar samen lunchen is geen optie.

Tussen de middag zijn we naar t dorpje Iseo gereden, een paar km maar, en Eric had n paar restaurants doorgegeven om eens te kijken wat ze daar konden met glutenvrij eten.
En zo kon t gebeuren dat om half 2 wij ons een heerlijke lunch lieten voorzetten. Herman had een of ander visje van de gril en ik had verse inktvis van de gril. Allebei een groene salade erbij en smullen maar. Ik ben er niet ziek van geworden, dus dit is een mogelijkheid.
Bij dat eten namen we een glaasje wijn en toen dat op was, was ik ook op! Gauw naar de caravan voor een siësta. Na, 1,5 uur slapen zagen we het leven weer zitten, dus namen we een frisse duik in het warme water van het zwembad.
Hoewel n badmuts verplicht is hier deed Herman er geen op. Zijn hoofd is dusdanig groot dat t echt akelig is. De badman sprak ons hierop aan, maar was n aardige knul. Hij begreep t toen ik met handen en voeten ging uitleggen dat Herman die muts niet paste. Mr. Bighead. Als hij aan de rand blijft mocht t van de knaap. Viv neemt dit weekend n douchmuts voor hem mee. Een grijze.... Wat n kleur.

Na, het badderen hebben we ons bij de caravan wat laten opdrogen en toen zijn we gaan douchen. Fris en fruitig van al dat water zijn we toen naar Iseo en Sulzano gereden. We hebben daar t hotel, de ligging, bekeken waar ons trouwlustig a.s bruidspaar gaat bivakkeren volgende week, en wij ook.

Nu zitten we met n drankje en n hapje. Ik ga zo een salade maken en zojuist las ik het bericht dat Ad en Karin de eerste 4 daagse dag goed hebben uitgelopen. Applaus voor onze lopers en, speciaal voor Ad en Karin, ons lijflied van vandaag, te beluisteren op deze site. Zet je geluid hard en zing mee: wij lopen de vierdaagse...

Mien

Wat een lekkere dag van alles wat wat geweldig dat viv en nick met milou komen jullie hebben geen tijd voor de trouwerij want je krijgt het te druk met milou leuk vooruitzicht

Eva en wim

Wat een fantastisch verhaal. Het feesten gaat echt in alle hevigheid beginnen. go strong en geniet.

Alie

Koninklijke hoogheden gearriveerd voor de a.s. festiviteiten..

Rita r

Wat heerlijk met milou. Heb je n foto van haar. Groet Rita r