lambermont.reismee.nl

Ep Oorklep pet gezocht

Vandaag was 't "beddenverschoondag".
Herman begon de dag slecht: zijn rug liet 't afweten. Heel pijnlijk en naar. Dus heb ik de meeste huishoudelijke klusjes gedaan en zorgde Herman voor de ontspannen sfeer. Gelukkig had niemand anders op de camping het idee van de was doen bedacht, dus om 11 uur lag alles schoongewassen en strak ongestreken weer in de kast.

Daarna hebben we een aanval op de Lidl gedaan. Lekkere mosselen gekocht, die verkopen ze hier in de diepvries. Allerlei soorten vis, en je kunt 't zelf in zakjes scheppen.
Thuisgekomen werden we bijna onwel van de hitte dus: de badmeester verblijden met een bezoek.
Uit 't water gekomen ontdekten we dat we een nieuwe Hollandse buurvrouw met dochter van 15 maanden hadden gekregen. Gezellig. Aangezien ik 'n bak met salade had die teveel was voor 2 schoven ze gezellig aan. Dat is zo leuk op 'n camping: je legt heel gemakkelijk contact.

Na 't eten een schoonheidsslaapje gedaan. En toen ik echt niet knapper dan knap meer werd zijn we (Herman deed halverwege mee) opgestaan. Even naar de Italmarkt gescheurd om te kijken of we een "Ep Oorklep petje voor babies in 't zwembad" konden scoren. Miloutje is in aantocht en de zon is zo fel dat zo 'n uv petje voor in 't zwembad wel gewenst is. Helaas, daarvoor moet je blijkbaar naar een Ep Oorklepwinkel voor Babies.
Na, deze mislukte actie kwamen Gerrit en Marjan Witzel langs. De ouders van de a. s bruid, ze logeren in 't hotel hier.

Voor 't eten hebben we eerst nog gezwommen en toen kregen we ook nieuwe achterburen. 2 vaders met hun dochters. 1 meisje van 'n jaar of 12 en 1 meisje van ongeveer 5. De mannen hadden geen kaas gegeten van tenten opzetten. De kinderen hadden 't warm en waren moe, dus die hebben we lekker 'n stoeltje, drinken en schaal chips gegeven. Uiteindelijk kregen de heren hulp van oude en wijze mannen, 'n jonge knaap en nog wat volk en is de tent een tent geworden.

Vanavond gezellig 'n tijdje met de buurvrouw zitten praten en nu nog even het toilet verversen.

Inmiddels gaat de discjockey weer uit zijn dak hier op 't terrein. Ik verdenk de man er van aandelen bij Beter Horen te hebben. In elk geval een deal met die club te hebben gesloten. De herrie is avond aan avond zo heftig, dat er straks heeeeeeel veel hoorapparaatjes nodig zijn voor de zieltjes die in die takkeherrie hebben gedanst.

Mien

Het was best een drukke dag met van alles en nog wat maar ook gezellig

Alie

‘T Gaat maar drukker worden daar rondom jullie sleur huis.
Morgen je KLEINDOCHTER op bezoek!!!

Eva en wim

Wat herkenbaar al deze camping Aken, masr die eigen invulling van acties ook op het sociale vlak zijn erg mooi en lovende. Hopen dat het met arhg van Herman stabiel goed mag blijven. Veel genoegen samen met allen binnen het aanwassende gezelschap. Geniet.

Marjan

??‍♀️???????