lambermont.reismee.nl

Milou

Vanmorgen zijn Viviane en Nick gearriveerd met Milou. Hoewel ik geen heimwee heb gehad, was ik wel ontzettend blij ze in mijn armen te kunnen sluiten. Milou is gegroeid natuurlijk, maar omdat we goed op de hoogte zijn gehouden van haar ontwikkeling met fotoos en filmpjes, had ik niet 't idee 'n vreemd kind op schoot te hebben. Mag deze trotse opoe ff opscheppen over haar wondertje? Ze is zoooooo lief en zoooo leuk. Vriendelijk en lachen en ongelooflijk alert. En dat laatste is iets dat ik niet zo vaak bij babies van 6 maanden op deze manier heb gezien. Ze is natuurlijk ook nog eens 4 weken te vroeg geboren. Ze is beslist 'n oude ziel.
We zijn met haar in 't zwembad geweest. Ze hebben een zwemband met 'n broekje erin en daar wordt ze dan ingezet. Helemaal te gek. En 'n lol.
Ze bleven vanavond eten. Viv had 'n pizza besteld op 't terrein omdat ze niet zo van Thaise curry houdt. Nick waagde zich aan 't campingeten van zijn schoonmoeder en heeft daarmee weer 10 bonuspunten verdiend. En Miloutje ze lachte voort.
De achterbuurvrouw kwam even ons wondertje bekijken en om kwart over 8 zijn ze afgetaaid naar 't hotel.

Viv had 2 douchemutsen meegenomen voor ons, omdat die enorme "entree" van Herman niet echt past in zo 'n badmuts. Nou, dit is dus de oplossing. Zeker weten dat onze oudste kleindochter niet met ons gezien wil worden als hij dat ding draagt (ik moet er echt niet aan denken dat mijn opa zoiets zou dragen!), maar dat hoeft ook niet. Verder zou het me niets verbazen als die Italianen hier ons de bijnaam "Signor /signorina Cuffia Da Doccia" geven. Kijk naar de foto en beslis zelf.

De dagen glijden voorbij in 'n zinderende hitte. We doen onze huishoudelijke klusjes en zien verder geen stad. Het is te heet. We genieten gewoon van 't zwembad, 't niets moeten en deze dagen van onze Miloutje en haar ouders. En woensdag komen Sebas en Nien ook en gaan we met ons allen het huwelijk van Eric en Quinta vieren.

Reacties

Reacties

Mien

Wat een heerlijk verhaal.van een trotse oma kan het me helemaal voor stellen dat jullie het super hebben gehad en wat gezellig dat bas en nien ook komen

Mien

Wat een gezellige foto's

Alie

Één en al feest daar in het warme Italië.
Ja beslist het mooiste en slimste kind van de wereld, dat Miloutje.

Erica

Wat gezellig dat Milou er nu ook is en dat jullie daar nu samen met haar van zon, zwembad en de vakantie kunnen genieten. Veel plezier!

Eva en wim

Wat een liefdevolle ervaringen. Heerlijk dat het met Milou zo prima gaat. En Herman niet te water geraakt bij het varen. Geniet van alles en bij voorbaat van aankomnede feesten. Beste groet.

Dorine

We hebben het leukste kleinkind :)
Geniet lekker van dr

Jannie

Wat een schattig meiske! Heerlijk om haar weer te kunnen knuffelen. Geniet ervan met z'n allen de komende dagen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!