lambermont.reismee.nl

Morgen is zij de bruid.

Vanmorgen zouden rond 11 uur Bas en Nienke arriveren bij onze caravan, en Viv en Nick met Milou. Dus we waren op tijd op, om onze boodschapjes nog eerst te kunnen doen. Eergisteren liep ik in het zwembad Emil en Suus tegen 't lijf. Zij waren jarenlang de beste buurtjes van Bas in Bemmel(wonen daar nog) . Ze zitten deze week ook op onze camping. Emil is ook te porren voor 'n geintje, dus we spraken af niets over onze ontmoeting te vertellen aan Bas en hem te verrassen vandaag. Emil had Bas nog een whatsappje gestuurd van de week, waarin hij schreef "ik heb gedroomd dat we samen op een camping waren". Hij was vlak voor Bas kwam in onze caravan gaan zitten en toen Bas en Nien er waren, vroeg ik Bas even 'n tas in de caravan te leggen. Bas stapt naar de deur, ik trek 'm open en Emil sprong naar buiten met "buurmannetjeeeeeee" (dat zeggen ze altijd tegen elkaar). Wie onze Bas kent weet dat hij zelden met zijn mond vol tanden staat, maar vanmorgen bleef zijn mond half open hangen. Lachen dus.

Met de hele handel naar 't terras vooraan gehobbeld en daar koffie/cola gedronken. Daarna bij de caravan gezellig geluncht. Miloutje ging van schoot naar schoot en genoot er zichtbaar van. Ze is zoooooo leuk.

Zo tegen half 3 zijn we naar Iseo gereden om naar 't hotel te gaan. Wat een fantastische parkeerplaatsen....zooooo ruim..... (maar niet heus). Net een legpuzzel, 't past precies maar je moet even uitvlooien hoe precies. Dat was gelukt en de auto stond. Niet voor lang, want we waren wat vergeten. Ik ben mijn schoonheidsslaapje gaan doen en Herman is naar de caravan gereden om het vergeten spul op te pikken en bij terugkomst een betere parkeerplek in te pikken.
Ik heb mijn schoonheidsslaapje van een paar uur gedaan en ik geef toe: ik keek net na 't douchen in de spiegel en dacht "mens je wordt steeds knapper" :) :) :) :)

Om 19.00 uur ging het eerste feest van start. De gasten druppelden binnen. De tuin was prachtig versierd. Gezellige zitjes, kaarsen, bloemen, een bandje. Mensen in feestkleding. Lekkere wijn en heerlijke hapjes. Speciaal voor mij kwamen er een paar borden met glutenvrije pizzaatjes, vlees, brood. Allemaal blije mensen. Het is nu kwart voor 11 en het feest gaat voorlopig door, maar ik post alvast mijn verhaal en de fotoos.

En het lied van vandaag is uiteraard...... Morgen ben ik de bruid......geluid hard en.... zwijmelen maar....

Reacties

Reacties

Mien

Wat een gezellig en verrassend verhaal fijn dat alle kinderen bij elkaar jammer dat jannes er niet bij kan zijn maar die zal wel genieten van de foto's nog veel plezier

Jannie

Bas sprakeloos? Daar had ik bij willen zijn, was vast hilarisch.
We wensen jullie met z'n allen een prachtige dag morgen. Ik heb stiekem al wat mooie portretjes gekopieerd naar mijn privé archief ;-)

Alie

Cliiiimmmmaaaxxxx|

Annie Alofs

Een hele fijne dag toegewenst met z'n allen. Geniet ervan. En alvast gefeliciteerd.
Groetjes Chris en Annie

Eva en wim

Wat een opwindend verslag van alle belevenissen en grappen, mooie humor hoor. En tot welke mooie conclusie, en waarheid, kan gekomen worden na een effectieve schoonheidsslaap.
Geniet van alle festiviteiten; geweldig allemaal. Beste groet.

Marie-Pauline

Ga enorm genieten vandaag. Wat een feest met alle kinderen en schoonkinderen en
kleinkind erbij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!