lambermont.reismee.nl

Terug van weggeweest.

Na een kortere nacht dan normaal, zaten we vanmorgen om 9 uur aan 't ontbijt. Het was een prima hotel en we voelden ons verwend. Zo rond 11 uur hebben we uitgecheckt. Eerst de kinderen uitgezwaaid die vandaag aan de terugreis naar Holland begonnen.

Op de camping wachtte ons een verrassing. Onze achterbuurvrouw Bianca had ballonnen opgehangen en samen met Jo Ann haar 15 mnd oude dochter 2 leuke kaarten gemaakt voor ons. Dat was een ontzettend fijn welkom dat we zeer hebben gewaardeerd.
Tassen uitgepakt etc. en toen de 2 broeken van Herman in de was gedaan ivm vetvlekken. We hadden voor 't feest 2 dezelfde broeken gekocht voor geval er 'n vlekje op de ene kwam. Nou, ze zaten beide onder de vetvlekken. Na ze 3 keer in een wasmachine te hebben gedraaid lijken de vlekken eruit. Maar ja, na afloop kwamen we er achter dat ze niet in de machine mochten maar gestoomd moesten worden... Zo te zien echter zijn de pijpen nog even lang als Herman zijn benen, dus de schade zal wel meevallen.
Tijd voor koffie op 't terras.

De hele dag prima weer gehad, tot 5 uur. Toen brak het onweer en de regen hier flink los. Onder de luifel gegeten en na de afwas in de caravan gaan zitten. Rond 11 uur stopt de regen hebben we gezien. De caravan zal na deze lange bui in elk geval weer een schoner aanzien hebben. Na, 2 maanden stof te hebben gehapt zullen de buurtjes hier morgen denken dat er een nieuwe caravan is neergezet vannacht. Niet langer een bruine, maar nu een mooie witte.
En morgen schijnt de zon hier weer volop. Het frist in elk geval even lekker op zo.

Dinsdag vertrekken we richting Bologna. Ik dacht maandag, maar dat is onjuist. Kortom: we gaan nog niet naar huis. Dat is dan ook ons lijflied voor vandaag.

Mien

Wat leuk van de buurtjes dat is leuk terug komen de caravan ook blij dat het vuil er af is nu weer rustig terug naar Nederland maar jullie weten nu wel waar de smalle straatjes zijn

Eva en wim

Alle gebeurtenissen worden een bijzonder avontuur, dat is ware levenskunst. Zelfs een huishoudelijke misser in de wasmachine zal de lengte van de broekspijpen niet deren. Geniet en ga zo door.