lambermont.reismee.nl

Aanrommelen

Vandaag werd 't niet zo heet. Uiteindelijk 32 graden en dat was goed te behappen. De boel is flink opgefrist na de hoosbuien van gisterenavond. Het heeft ons inderdaad een rondje caravan wasstraat gescheeld. Van dat geld hebben we dus drank gekocht voor thuisfront.

Onze achterbuurvrouw Biana ging vandaag weg en ik ben gezellig met haar dochter van 15 mnd aan de wandel gegaan. Zo kon Bianca rustig haar spullen inpakken. Na afloop hebben we gezellig koffie gedronken. Petje af voor deze jonge vrouw.

Vanmiddag per toeval op 'n hele grote supermarkt vlakbij gestuit. 5 min met de auto. Ze hadden daar werkelijk een schat aan glutenvrije producten. Spullen die ik in Holland nog nooit heb gezien. Daarna hebben we gezwommen en heb ik een paar steentjes beschilderd.
We hadden sushi gehaald en vanavond lekker relaxed sushi gegeten.

En nu is een of andere DJ de kinderen op de camping een gehoorstoornis aan 't bezorgen. De man is beslist groot aandeelhouder bij Beter Horen. Mensenlief, zelfs IK vind 't 'n takkeherrie. Enfin, de temperatuur is inmiddels uiterst aangenaam, het is nu 22. 00 uur en de camping bruist van (kinder) leven (en takkeherrie dus).

Ik denk dat ik de grappa, maar eens ga proeven.

Reacties

Reacties

Mien

Dat is ook wel lekker aanrommelen gezellig met je buurmeisje op stap en fijn dat je een hoop kon kopen van glutenvrije dingen dus jij kan lekker eten

Eva en wim

mooie kunst om van iedere dag meer dan uets te maken. Perfect om het natuurmedicijn aan te wenden wegend bestrijding van lawaai op de camping. Go strong together.

Alie

Van ditjes en datjes- dag dus.
Tip, ooit heb ik op een Italiaanse herrie camping stiekem hier en daar wat stekkers bij de lui eruitgetrokken,toen men niet op een verzoek “van graag wat zachtjes “, niet
inging.

Herman en Marieke Lambermont

Foei Alie???????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!