lambermont.reismee.nl

Het modderbad

We hebben uitgeslapen vanmorgen. We waren van plan niets te gaan doen vandaag, dus daar begonnen we meteen mee. Na 't ontbijt onze dagelijkse klusjes gedaan en daarna koffie gaan drinken op het terras hier. Wat een schitterend uitzicht. Daar zagen we een groepje mensen die zich onder leiding van een of andere welzijnsgoeroe van top tot teen met een of andere klei insmeerden. Volgens ons was 't gewoon modder, maar goed. Of we mee wilden doen.... Nee dank u. Desgewenst wil ik er mee gooien, maar we hebben besloten vandaag niets te doen. En dat insmeren is 'n werk zeg.... Enfin, we mogen graag op de hoogte blijven bij het dagelijkse doen en laten van onze medemens in deze luchtige omgeving. We gingen er dus voor zitten. Ze modderden dapper deur en toen ze uitgemodderd waren gingen ze in hun modderkostuum aan de wandel. Na 'n half uurtje kwamen ze terug en gingen zich wassen.... Wat 'n werk! Daar zijn wij te teer voor gebouwd. En het doel??????

Vanmiddag een paar uurtjes geslapen en verder wat steentjes beschilderd en in het zwembad gestaan. Het zwembad is een grote kunststof bak die bij 't terras staat. Ongeveer 1. 20'm. hoog. Niet zo gek groot, maar als je er op tijd bent heb je 'n prima staanplaats in die bak om af te koelen:) :)

We hebben overigens besloten om niet a. s. zondag naar de volgende camping te gaan. We blijven nog 'n week extra hier staan

En toen kochten we een mooie fles bubbels. Gerrit Witzel is vandaag jarig, de schoonvader van Eric, en daar gingen we op proosten. Gerrit, van harte gefeliciteerd en prosit.
Ons lijflied voor vandaag is speciaal voor Gerrit en wordt door Bert en Ernie verzorgd! Dus op naar de "video" en geluid hard.

Mien

Nee dat lijkt mijn ook niks wat een gedoe leuk om naar te kijken proost op Eric zijn schoonvader

Eva en wim

Mooi verhaal van die mensen in therapie, zo leren jullie toch alle dagen iets nieuws. Fijn die flexibiliteit in de plannen en dat jullie extra tijd nemen op deze bijzondere locatie. Geniet en beste groet.

Rita r

Heel veel liefs van uit Wardsborn. Theo en Rita.