lambermont.reismee.nl

Geëvacueerd

We zijn geëvacueerd.

Tegen half 12 kwam de brandweer 't terrein op. Het vuur is de camping tot op 600 'm genaderd. Nu is 't windstil, maar als 't tegen de ochtend gaat waaien is de kans groot dat 't vuur de camping op komt. Om die reden wilde de brandweer iedereen geëvacueerd hebben. Wie niet ging deed, dat op eigen risico. Er stonden beneden bij de poort bussen klaar en wie zelf met de auto wilde mocht die nog pakken. Iedereen kreeg bij de poort 't adres. We zitten in het Parkhotel in Bologna. Een uur rijden door de bergen.
Ik had al 'n vluchttasje gemaakt vanmiddag en de spullen aangevuld, met jassen, zwemkleding, vesten, e-readers en uiteraard de papieren. Computer is, ook mee.
Het gaat er om spannen. Als de camping vlam vat zijn we de caravan etc. kwijt. Jammer. Maar WIJ zijn uit de gevarenzone.
De tranen zitten hoog, de schrik is enorm. Gelukkig zitten we met veel hollanders die we al ontmoet hadden.
Morgenochtend zullen we horen hoe het er voor staat.

Tanneke

Gied dat jullie op tijd weg zijn. Ik zal ?dat de camping gered wordt. Sterkte

gini

op tijd weg wezen wat erg allemaal Hou je hoofd koel luister naar aanwijzigingen kreeg het appje vannacht

Rieke

Ooooo wat spannend!!! En wat een vernevelende situatie!!!! Hopelijk is de caravan gespaard. Heel veel sterkte.
Liefs Jochem rieke en kids

Rita r

Heel veel sterkte Herman en Marieke. We hopen dat jullie prachtige caravan met alle kleine herinneringen gespaard blijft.

Jeanne en Theo

Hoi Herman en Marieke,
Wat een akelige belevenis toch. We lazen je verhaal vannacht en zijn nog onder de indruk. Sterkte met alles wat op jullie afkomt. Hou je haaks ??

Eva

Nou zeg, geen kleinigheid! Sterkte

Bea

Wat maken jullie allemaal mee! Hopelijk blijft de camping de brand bespaard. Sterkte.

Marjan

Mijn hemel, wat een schrik en wat een paniek!

Mien

Dat wordt een spannende nacht hoe het gaat verlopen hoop dat.het voorbijj.is en dat..jullie veilig zijn dat is belangrijk