lambermont.reismee.nl

Een regendag (de eerste)

Vanmorgen hebben we uitgeslapen. Vannacht begon de regen en in de ochtend ging het even goed los hier. Dus binnen ontbeten. Na 't ontbijt en de klusjes zijn we naar Lucca gereden. Omdat het internet hier afwezig is, zijn we afhankelijk van internet buiten de camping. Heeeeel vervelend. In Lucca zit de Essalunga, daar hebben we koffie gedronken en boodschappen gedaan. Dat is die winkel waar kriskras door de winkel heen de glutenvrije spullen verstopt staan. Vanmorgen zagen we ineens dat onder de glutenvrije koekjes een bordje hing waarop met koeienletters stond "senza glutinen". Hoe het mogelijk is dat we dit afgelopen week over het hoofd hebben gezien weten we niet, maar onder elk glutenvrij product hangt zo'n bordje! We hebben dus staan gieren van 't lachen om onze stommiteit. In Lucca was 't overigens prima weer.

Maar goed, we hebben onze internetzaken en inkopen gedaan en zijn weer terug gegaan naar de camping, om precies op tijd terug te zijn voor de volgende hoosbui.

We hebben binnen gegeten, alles is ingepakt en we hoeven morgenochtend niet veel te doen voor vertrek.

En dan nu 'n kopje thee en 'n filmpje kijken.

Mien

Lekker uitgeslapen en rustig aangedaan is niks mis mee en nu weet je waar jou spullen staan dat is lachen

Rita r

N keer niets doen is heeeel belangrijk. En er is moed voor nodig niet te moeten. Ik was wel lekker buiten in de regen gaan staan. Is heerlijk. Dat MOET je uit proberen. Liefs Rita.

Eva

Al doende leert men! Heerlijk die buien, hier bij ons wil het niet vlotten. Goed voor de natuur! Het begint soms, maar het stopt meteen weer. Geniet lekker samen!

Eva en wim

Verstandige dagindeling en geheel ingegeven door de weergoden, lekker gemakkelijk toch? relax.