lambermont.reismee.nl

Naar Salsomagiore

Vannacht was het ongelooflijk benauwd. Achteraf hoorde ik dat meerdere mensen op de camping hier last van hebben gehad. Wij werden wakker omdat we het zo benauwd kregen. Dus de rolluiken omlaag en de airco aangezet. Dat was een uitstekend plan. En zo werden we om kwart voor 8 pas wakker.

Nahet ontbijt en de klusjes was het tijd voor vertrek. Zo tegen half 11 vertrokken we richting Salsomaggiore. Het eerste stuk reden we langs de kust richting Pisa en daarna zijn we het binnenland ingetrokken. Onderweg zagen we ergens een hele donkere lucht. Het water bleek daar met bakken omlaag te komen. Wij hadden mazzel, we reden tussen 2 fikse buien door en kregen slechts 'n klein beetje regen over ons heen.

Mijn blijdschap over dit alleswerd flink versterkt door de komst van 'n wegrestaurant dat Mac Donald's heet! Yes! Patattekes.

Na de Mac reden we verder en het landschap was wisselend. Ik heb 't al vaker gezegd, maar de verscheidenheid aan landschappen en bomen hier is zo mooi. We reden door de bergen, over heuvelland, over vlak land en zagen veel (bijna) droogstaande rivieren. En overal in de bergen lagen leuke kleine stadjes.

Om half 4 waren we op de camping. Ook dit is weer een mooie camping. Alles erop en eraan en het ziet er allemaal picobello uit. We hebben Nederlandse buren die heel aardig zijn.

Inmiddels heeft Herman de was in de droger gedaan en nu komt er een open minibusje langsscheuren met luid zingende kinderen erin. Er zijn hier tennisbanen, zwembaden, tafeltennistafels, jeu de boulebanen, restaurant en bar, grote glijbanen en ook diverse soorten huisjes. Als je kinderen hebt dan zit je hier wel goed.

Morgen willen we een kasteel bezichtigen en verder lekker camping hangen.

Alie

Mazzel : tussen de buien door.
Enne : Salsomaggiore - mooie stad.

Mien

Wat fijn dat jullie tussen de buien heen gereden hebben en weer veel gezien wat zitten jullie op een prachtige camping

Eva en wim

Wat heerlijk om zo te hebben genoten, ook van de alledaagse dingen. Geniet en beste groet.